Summa sidvisningar

lördag 13 december 2014

Abel Tasman

Hörrni, det kommer bli väldigt uppdaterat i bloggen nu. Det har ni ju kanske redan förstått! Jag och Johanna tog semester förra torsdagen och tog då planet till Nelson och Abel Tasman! Det var underbart med precis alla intryck! Det går verkligen inte att beskriva, många bilder finns på fb och de sammanfattar kanske det mesta. Vi har skrattat sjukt mycket och bara njutit. Av livet. Vet liksom inte vad jag ska säga om det. Är typ helt lyrisk av just det! Men nu sitter jag på sista planet som tar oss till Cairns i Australien!  Också helt sjukt! Ska försöka göra fler korta inlägg om upplevelserna här! :)

Om 3 veckor landar jag på svensk mark. Och idag är det Nobeldagen, och vad mer spännande händer då? ;)

Det här skrev jag alltså i onsdags, har bara inte lyckats publicera inlägget än ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar