Summa sidvisningar

fredag 7 november 2014

Hatkärlek till friidrott!

Så det är alltså vad jag har gjort idag bland annat. Idag var det nära på sommar igen så jag kunde ta på mig shorts och t-shirt när jag sprang ner till friidrottsplanen. 8×200m hade jag tänkt mig. Och det var just vad det blev. Mjölksyran sprutade på de sista och jag var helt slut. Men gud vad härligt det är att få bli trött! När jag sprang hem, som tyvörr tar drygt 20min, mådde jag illa ich kan säga att det inte direkt gick fort....

Annars idag sp har jag varit ich köpt en ny kamera. Så nu kan det komma lite mer bilder igen om jag gör någonting roligt.  Typ surfar ;) eller springer uppför ett berg med panoramavy(blev typ snurrig i huvudet av utsikten).

Sen har vi kollat på skräckfilm hela huset ikväll(förlåt lillebror, glömde vår dejt). Tycker ju egentligen inte om skräckfilmer, men vad gör man inte för laget. Sitter mest på helspänn, och Sasha skriker typ hela tiden. Haha. Tur vi hade en god kladdkaka som Ebba bakat ;)

Men ha en bra helg hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar